nessiee

Alla inlägg under december 2012

Av Nathalie - 31 december 2012 15:39

Hej alla fina bloggläsare!

Just nu är jag hemma hos en kompis där jag ska fira nyår, det kommer bli väldigt lugnt ikväll, chilla på livet lixom.

Tänkte bara önska er alla ett riktigt gott nytt år, och hoppas 2013 blir ett bra år    


Och stor tack ännu en gång för alla som läser min blogg och skriver fina kommentarer <3 Hoppas ni vill fortsätta med det även nästa år


                                              

Av Nathalie - 30 december 2012 15:05

Jag vet vem som sköt Olof Palme

 Det står på gravstenen

Sköts av kyrkorådet   

...

Av Nathalie - 30 december 2012 14:54

                                           Det spelar ingen roll hur man gör, det bli fel ändå


                                               

Av Nathalie - 30 december 2012 14:44

                        

                           

Av Nathalie - 30 december 2012 14:07

Jag funderar stark på att göra en sån här tatuering! Tycker den är otroligt fin och den står ju för något vackert, det är ju ett kors <3 


Av Nathalie - 29 december 2012 23:58

Haha kollade nyss på klockan och var helt säker på att den inte var mer än 22:30, där hade jag lite fel!! Klockan är ju redan tolv ju... Är inte alls trött men det är ju som vanligt! Ska nog lägga mig och kolla på en film <3


Godnatt alla fina bloggläsare

Puss

Av Nathalie - 29 december 2012 23:22

I början av oktober började jag gå hos en psykolog.. Det var en kompis som sa till mig att söka hjälp eftersom hon inte längre kände igen mig typ! Jag åt väldigt dåligt (Jag som annars älskar mat) och jag var väldigt ofta inne i min egna värld och var väldigt tyst och nedstämd. Jag var nästan alltid trött efterom jag inte kunde sova pga ångest.

Jag började då gå hos en psykolog på umo. Jag sa aldrig något till mina föräldrar trotts att de märke att något var fel. Man behöver inte vara blind för att inte se att jag inte längre har samma aptit som förut. Men i alla fall jag sa inte något till dem, inte till någon faktiskt. Det var enbart min kompis som visste om det eftersom det var hon som "sa till mig". När jag pratat med psykologen några gånger så ville hon att jag skulle prata med en psykiatriker, för olika anledningar och bokade in mig hos en. Då började jag känna att det var dags att säga något till mina föräldrar. Kände mig nästan elak som inte sa något


Det tog mig ungefär 2 månader att få mod och styrka till att berätta för mina föräldrar. Men sedan när jag väl berättat, tog det bara 1 vecka innan nästan hela släkten visste om det... Japp, tack för den typ!!! Mår ju fan bara ännu sämre när folk vet hur jag mår eftersom de behandlar mig på ett annat sätt då lixom... Förut kunde jag ändå fly hem till ex min faster när jag tyckte det var lite jobbigt för jag visste att hon skulle få mig på andra tankar!

Vad ska man göra nu då, när alla vet! Ibland känner jag mig som fast i min egna kropp... kanske konstigt med sant


I'm trying my best to stay strong, and i'm so tired of crying...  

Av Nathalie - 29 december 2012 21:41

Mitt nyårslöfte som jag har tänkt att hålla hela 2013 är godisstopp!!! Jag ska inte äta godis, chips eller dricka läsk. Men jag får äta godis på sota helgdagar som ex påsken  Jag äter inte så mycket sånt nu heller så jag tror inte det ska bli så himla svårt faktiskt... Men vi får väl se   



                                                 

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards