nessiee

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Nathalie - 1 februari 2013 22:52

"Nathalie, är du vaken?" Rösten ekar i mitt huvud, men det finns ingen kraft att svara! Det är pappa som roppar nedanför trappan. Rösten och frågan hörs om och om igen. Jag får äntligen lite kraft till att trycka på knappen på mobilen, och ser att klockan är 22:23. Efter det får jag även kraft till att svara. Min röst är inte hög nog och pappa roppar ännu en gång, men denna gången hör han även svaret, skönt! Jag har sovit sedan 18:20, och vaknat nu igen! Lika ont i magen som när jag somnade, kanske till och med lite värre eftersom tröttheten spelar in!



Varför va jag tvungen att vakna?? Varförvarförvarför?????? Jag sov ju så gott. Ingen smärta, inga problem, ingen verklighet, bara drömmar! Vet inte riktigt vad som känns värst. Att jag vaknade över huvud taget, att jag har sån ångest att jag bara vill skrika eller min magen som driver mig till vansinne.. Det är bara en person i denna värld som kan svara på det. Jag vet inte svaret och jag är får trött för att bry mig, bry mig om mig själv

Av Nathalie - 1 februari 2013 16:42

Var det inte nyss nyår? Shiiiit vad tiden går fort asså. Redan första dagen på den andra månaden på 2013. Ibland känns det som tiden står still, men det kanske ibland är jag som står still. Tyvärr kan ju inte tiden stoppas..

Har början av året varit bra för er?? 


LOL

Av Nathalie - 1 februari 2013 16:33

Har ni sett LOL? Om inte, gör det! Den är super bra, rekommenderas starkt. Det handlar om Lola som bor i en lägenhet med sin mamma och sina två syskon. I Lola's liv kretsar det mest kärlek, fest och droger. Hon ska på klassresa till Paris, och ser fram emot det. Allt vänds upp och ner när hennes mamma läser Lola's dagbok...


Miley Cyrus och Demi Moore   




5 av 5 stjärnor   

Av Nathalie - 1 februari 2013 16:29

Denna fredagskväll kommer nog inte bli så väldigt rolig eftersom jag inte mår så bra!! Får gotta mig i lite film och mys. Har ni sett denna underbara film? Jag grpter lika mycket varje gång. Har ni inte sett den, rekommenderar jag den starkt.   





5 av 5 stjärnor, klart   

Av Nathalie - 1 februari 2013 13:49

Känner mig inte alls bra idag! Har haft fruktansvärt ont i magen hela dagen, velat spy och baja på samma gång. Haha inte så fräscht jag vet. Jag är hemma nu, åkte hem innan sista lektionen! Bussresan hem va hemsk! Vart ända litet gupp fick min mage att slå ofrivilliga volter.

På väg hem såg jag en affisch som fick mitt hjärta att gå i bitar lite lätt! En affisch på en pojke som står vid ett fotbollsmål och kolla på när alla spelar fotboll. På affischen stod det ungefär. Om du är med, låter du han vara med! Det var SOS barnbyar, sånt berör mig verkligen! Sedan såg jag en tiggare som satt vid Brunnsparken och en längst vägen... Vad är detta för värk egentligen? Och vart är vi påväg? Blir gråtfärdig bara jag tänker på denna fula värld och alla dess hemskheten..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards