nessiee

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Fula värld

Av Nathalie - 1 februari 2013 13:49

Känner mig inte alls bra idag! Har haft fruktansvärt ont i magen hela dagen, velat spy och baja på samma gång. Haha inte så fräscht jag vet. Jag är hemma nu, åkte hem innan sista lektionen! Bussresan hem va hemsk! Vart ända litet gupp fick min mage att slå ofrivilliga volter.

På väg hem såg jag en affisch som fick mitt hjärta att gå i bitar lite lätt! En affisch på en pojke som står vid ett fotbollsmål och kolla på när alla spelar fotboll. På affischen stod det ungefär. Om du är med, låter du han vara med! Det var SOS barnbyar, sånt berör mig verkligen! Sedan såg jag en tiggare som satt vid Brunnsparken och en längst vägen... Vad är detta för värk egentligen? Och vart är vi påväg? Blir gråtfärdig bara jag tänker på denna fula värld och alla dess hemskheten..

 
 
Olivia

Olivia

1 februari 2013 15:12

håller med dig Nathalie... det är så dumt

http://www.sweetheartforever.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 februari 2013 09:46

Hej alla fina bloggläsare där ute!! Vill bara säga att jag har bytt plogportal. Nu har jag en blogg på nattstad som jag verkligen hoppas att ni vill besöka. Det har varit roligt att blogga här och alla har varit så snälla och söta med alla fina ...

Av Nathalie - 2 februari 2013 18:10

Hej alla fina bloggläsare! Har nyss kommit hem från ett ganska så stressigt jobb. Bushuset för barnen, jag håller i kalas. Vissa är jättegoa och snälla medan man till andra får höja rösten lite... Hade ett kalas idag med barn som var åtta år, asså sh...

Av Nathalie - 1 februari 2013 22:52


"Nathalie, är du vaken?" Rösten ekar i mitt huvud, men det finns ingen kraft att svara! Det är pappa som roppar nedanför trappan. Rösten och frågan hörs om och om igen. Jag får äntligen lite kraft till att trycka på knappen på mobilen, och ser att k...

Av Nathalie - 1 februari 2013 16:42

Var det inte nyss nyår? Shiiiit vad tiden går fort asså. Redan första dagen på den andra månaden på 2013. Ibland känns det som tiden står still, men det kanske ibland är jag som står still. Tyvärr kan ju inte tiden stoppas.. Har början av året vari...

LOL

Av Nathalie - 1 februari 2013 16:33

Har ni sett LOL? Om inte, gör det! Den är super bra, rekommenderas starkt. Det handlar om Lola som bor i en lägenhet med sin mamma och sina två syskon. I Lola's liv kretsar det mest kärlek, fest och droger. Hon ska på klassresa till Paris, och ser fr...

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards