nessiee

Alla inlägg under december 2012

Av Nathalie - 27 december 2012 16:15

En låt med en text som går rakt in i hjärtat! Tänker såklart på alla med framför allt mitt fina fadderbarn i Afrika<3


Mina tankar går till dig gumman  


Av Nathalie - 27 december 2012 16:05

Ännu en bra skiddag ute i backarna i vackra Sälen! :) Imorogn är det sista skiddagen eftersom jag åker hem på lördag igen. Hoppas på lika fint väder imorgon också


     

Av Nathalie - 26 december 2012 23:13

Nu har ännu ett år nästan gått! Enbart några dagar kvar, skönt? Tråkigt? Nytt år, nya möjligheter men egentligen. Man är ju fortfarande samma person med samma vänner och samma familj... Den ända skillnaden är väl att man blir äldre. Men såklart händer det andra bra/dåliga saker också! 2010 var ex ett toppen år för mig, i alla fall slutet av det året

Jaja, har du något nyårslöfte?   


Av Nathalie - 26 december 2012 22:16

2010 var jag, min familj och min bästa kusin/kompis i Thailand! Helt faktastiskt var det, alla dessa underbara människor och det extremt goda maten! Det var två veckor i mitt liv när allt var på toppen! Sol, bad, god mat, härligt människor men framförallt så hade jag min familj och min kusin vid sidan av mig!!


Paradiset


Av Nathalie - 26 december 2012 21:51

Min pappa ställer alltid upp för mig, han finns alltid där för mig och han dömer mig aldrig! Han ger mig råd och vi kan ha skilda åsikter, men det är en person som jag alltid kommer kunna luta mig tillbaka på!<3


                                     


Älskar dig min fina pappa  



Av Nathalie - 26 december 2012 15:22


 I was so unique
Now I feel skin deep
I count on the make-up to cover it all
Crying myself to sleep cause I cannot keep their attention
I thought I could be strong
But it's killing me

Does someone hear my cry?
I'm dying for new life

I want to be beautiful
Make you stand in awe
Look inside my heart,
and be amazed
I want to hear you say
Who I am is quite enough
Just want to be worthy of love
And beautiful

Sometimes I wish I was someone other than me
Fighting to make the mirror happy
Trying to find whatever is missing
Won't you help me back to glory

You make me beautiful
You make me stand in awe
You step inside my heart, and I am amazed
I love to hear You say
Who I am is quite enough
You make me worthy of love and beautiful

Av Nathalie - 26 december 2012 14:45

                                                                             Otroligt fint<3

Av Nathalie - 25 december 2012 22:55

Nu är det snart sovtime för lilla mig... Hoppas ni har haft en bra annandag jul och att ni var nöjda med gårdagen. Den jultomten som kom igår va en snygg ung kille med en skön skånsk dialekt, men han var usel på att vara jultomte   


Puss på er och sov så gott alla fina bloggläsare

Gör inget dumt

Peace

                                             

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards