nessiee

Alla inlägg under december 2012

??

Av Nathalie - 25 december 2012 22:31

    I

Ibland känns allt hopplöst, som en groda utan ben ungefär!

Men dina ord, och din kraft att tro på mig är allt, det som får mig att orka!


Ibland kan människor som bor tusen mil bort få en att känna sig bättre än

den om är bredvid dig




Av Nathalie - 25 december 2012 22:23

                                  

Av Nathalie - 25 december 2012 16:44


Såå himla fint <3


Den 14 December hände det något som skakade om Newtown i USA! En man i 20års åldern maskerade in till en skola och sköt ihjäl folk. 6 lärare och 20 elvever. Han hade tidigare på dagen även skjutit ihjäl sin mamma och senare tog han livet av sig själv. 28 stycken döda. Helt sjuk!!!!!!


Demi Lovato twittrade denna vidoe till alla drabbade. Alla de som försvann i masakern är nu änglar <3 

Av Nathalie - 25 december 2012 16:43

   

Av Nathalie - 25 december 2012 16:33

Jag går andra året på gymnasiet, vård och omsorg lärling vilket innebär att jag är ute och praktiserar lika mycket som jag går i skolan. Visst är det jätteroligt och man hinner lixom inte riktigt bli helt skoltrött. Men ibland, eller ganska ofta brukar jag fråga mig själv hur jag kan ta hand om andra så bra och mig så dåligt... Jag kan säga "bra" saker till andra som jag egentligen borde lyssna lite mer på själv också. Men det är som jag lixom går in i en roll när jag jobbar! Det är absolut inte så att jag bara säger saker för att ska det, jag menar verkligen allt jag säger hela tiden, men jag lyssnar inte på det själv! Jag borde verkligen göra det 


 

Av Nathalie - 25 december 2012 13:34

Helt underbart väder i backarna idag, vindstilla och det snöar inte :D nu älskar jag Sälen igen<3
Just nu sitter vi inne på en restaurang ock käkar lite!!
Var inte så hungrig (som vanligt) så tog bara några pommes och dip, ganska fett dock...

Ska snart ut och åka skidor i underbara backar igen
Puss

Av Nathalie - 24 december 2012 18:08

Älskar all mat man äter på julen!! Har dock detta året inte ätit så mycket, men det är gott ändå<3

Snart kommer tomten hit till Sälen, har beställt till klockan 19:00 hahaha!!

Puss

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards