nessiee

Alla inlägg under december 2012

Av Nathalie - 24 december 2012 16:36

EVERYTHING'S GONNA BE ALRIGHT!! <3
I HOPE



Av Nathalie - 24 december 2012 16:27

           

Av Nathalie - 24 december 2012 14:52

Låg sent igår och kollade på denna fantastiska unbroken av Demi Lovato. Så fint och rörande. Man behöver inte älska Demi för att tycka att det hon står för och det hon säger är så vackert!!!


Älskade Demi <3




Av Nathalie - 24 december 2012 14:35

God Jul alla fina bloggläsare!! Jag hoppas ni får och såklart redan har en underbar dag!! Mycket fina paket och mys med familjen<3

Av Nathalie - 23 december 2012 19:55

      

Av Nathalie - 23 december 2012 19:51

Har hon inte en helt fantastisk röst?? Jag har säkert lyssnat på denna låten 1000 gånger där hon sjunger nu <3


Jag säger bara WOW!!! Helt impad av den höga tonen 

Av Nathalie - 23 december 2012 19:38

Jag känner mig genomskinlig men ändå stängd, som en liten mussla... Vissa saker känns det som alla vet, att det räcker med att kolla på mig för att veta, för att förstå. Samtidigt känner jag mig väldigt stängd. Varje gång någon frågar mig hur jag mår så säger jag bara "bra", jag undviker ofta att prata om mig själv och jag sätter ofta på ett leende, ändå känns det som folk vet. Jag vet inte ritigt vad jag har gjort, hur kunde allt bli såhär? Hur kunde min självkänsla sjunka från 100 till 0 på mindre än en vecka, eller gjorde den det...?? Jag vet inte... 


Jag har på senaste tiden hört många säga och sett många skriva: Livrädd för att leva, dödsrädd för att dö!


Jag tyckte först att det lät rätt destruktivt om jag ska vara ärlig, men ju mer jag hör någon säga eller ser någon skriva det håller jag med mer och mer. Man vet inte vad livet har att erbjuda, man vet inte vad som väntar. Det kan vara det mest roliga och det mest spännande med just livet men det kan också vara skrämmande. Vi lever ju för dagen, hur många planer och drömmar vi målar upp för oss själva så kan man ändå inte åka fram i tiden... Samtidigt vill nog ingen av oss faktiskt dö. Dör man får man ju aldrig reda på vad som skulle hänt sedan. Eller kanske får man det?? Jag vet inte, vad händer efter döden??

Aja... jag tycker i alla fall att det citat är väldigt rädd och sant om man tänker efter. 


                                 

Av Nathalie - 23 december 2012 19:18

Nu är det endast en dag kvar till julafton, en endaste natt, enbart några timmar... Det är rätt mysigt att bara vara familjen och att vara här uppe i Sälen över jul. Jag vet inte varför men jag är rätt så opepp... Orkar inte rikigt med alla julförberedelser, så mycket man planerar, gör i ordning och springer och yrar på stan efter julklappar bara för en dag. Jul är ju bara en dag!! 

Jul är en familjetradition som jag alltid älskat, men just nu hade det inte gjort mig någonting alls att hoppa över julafton. Tänk om man kunde somna ikväll och vakna på tisdag igen... Nä jag ska inte vara så negativ, visst ska det ändå bli lite mysigt!! Hoppas ni alla får en jättemysig jul tillsammans med dem ni älskar


                                     

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards