nessiee

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nathalie - 2 januari 2013 15:55

Ligger fortfarande i min sköna säng och kollar på Greys anatomy... Orkar inte ta mig upp! Det ända vettiga jag gjort idag är, nä jag kan inte komma på något faktiskt   Är ändå rätt stolt att jag städade mitt rum i natt eftesom jag slipper göra det nu!!


Det ända jag ätit idag är en knäckemacka och en kopp kaffe, känns sunt... Idag är en sådan dag som jag bara vill vara, orkar inte vara glad och check ;) Orkar inte gå upp, orkar inte le och jag orkar inte ens tända en lampa. Det är helt bäcksvart i mitt rum, det ända som lyser är datorn! Orkar inte ens tänka, för när jag tänker för mycket blir det gröt i mitt huvud, jag ser allt jag inte är och jag blir bara deprimerad.. Hela mitt liv är som en ond cirkel just nu och för att komma ur den måste jag lösa upp en sak i taget, har försökt med inte lyckats så bra...


Nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på Greys! Haha kommer verkligen inte hinna kolla klart på hela säsong 4 idag eftersom jag typ har 10 avsnitt kvar och det hinner bli imorgon innan alla dem är slut, men det är bra, då ser jag ju det längre   


Peace  

Av Nathalie - 2 januari 2013 11:53

Kunde verkligen inte sova igår så jag log och kollade på 4 avsnitt av Greys som jag laddade ner. Somnade halv sju i morse... haha! 


Idag ska jag ligga i sängen hela dagen och bara kolla på Grey's anatomy <3 Kanske ska äta något i mellan åt också   Jag kollade på några avsnitt i natt så nu har jag 13 avsnitt kvar, tvivlar på om jag hinner klart med alla idag med det är värt ett försök


Av Nathalie - 2 januari 2013 00:12

           



Livrädd för att bli ensam, livrädd för att glömmas bort, livrädd för att bli lämnad och livrädd för att inte bli älskad!

Av Nathalie - 2 januari 2013 00:10

                              

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards