nessiee

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Nathalie - 24 januari 2013 14:48

Kämpa vidare, låt ingen trycka ner dig, för inne i ditt

hjärta finns det alltid någon som ser dig. När hoppet är

borta och du inte kan få luft, tänk på din framtid, även om 

det känns tufft. Du kommer bli nått, det kommer vi alla,

fortsätt vandra framåt och vägra falla. Det kommer gå bra

det kommer ordna sig, jag vet vad jag talar om så lite

på mig. Ge inte upp du har mycket kvar att ge, det är inte

ditt fel om ingen annan ser


Din insida av guld ett hjärta av rubin

Lyssna ej på andra, du vet att du är fin

  

Av Nathalie - 24 januari 2013 00:02

Ännu en kväll då man sitter här i sängen och är trött, men rastlös på samma gång! Jag vill hitta på något, hoppa, dansa, sjunga, springa eller något annat, men som sagt så är jag för trött ändå... Taken 2 var sådär, klart värd att se men ettan var bäst. Ettan brukar nästan alltid vara bäst, finns dock några undantag. Semlan var också väldigt god om ni undrar, känner bara att jag måste springa av mig den imorgon. Jag har mycket att göra imorgon. Jag ska springa, åka in till skolan och lämna in datorn som håller på att balla ur helt och så ska jag tull tandläkare, jag ska göra ordning min tvätt och städa min söta med lite jobbiga fågels bur!


Bara delar med mig av några tankar jag har... Är det inte tråkigt att göra samma sak varje dag? Vet inte hur era dagar och veckor ser ut men för min är det princip samma saker som händer varje vecka. Vaknar, gör sig ordning, går till bussen som tar en till skolan, åker hem, gör något som man brukar, typ plugga, kolla film eller nått. Man äter går och lägger sig, och sedan är det samma skit dagen efter. Det ända som skiljer lite är helgerna. Men till och med dem börjar bli ganska samma, i alla fall för mig... Det är klart att man äter olika maträtter, har olika läxor och så men ändå... Börjar bli lite trött på det, eller när jag börjar inte jag ÄR trött på det! Är extra trött nu eftersom allt driver mig till vansinne och jag vill bara fly iväg, bort här ifrån




Puss o godnatt

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards