nessiee

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Nathalie - 19 januari 2013 21:41

"Vargen har lämnat Göteborg och tagit sig över Hallandsgränsen. På vägen tog den en get."

Haha den roligaste artikels i gp på länge!! Jag skrattar!!:)

Av Nathalie - 19 januari 2013 19:06

Av Nathalie - 19 januari 2013 17:45

Lördagen har ändå varit bra med dig min älskling <3 först gjorde han en undersökning på mig, jag var frisk så vi kunde spela memory sen, sedan åt vi gott kött med pommes!! Just nu sitter han och kollar på Karlsson och jag har gjort upp en eld <3

Av Nathalie - 19 januari 2013 15:55

 


Tack underbara Jesper för att du gjorde en sådan fin header till mig! klicka här för att komma till Jespers blogg <3

Av Nathalie - 19 januari 2013 12:18

Vad ska man göra denna dag då?? Är rastlös, vill göra något, vill hitta på något skoj men.. Orkar inte. En sida av mig vill ut och springa men då säger den andra, nej det är för kallt. Sedan vill jag ringa någon kompis men nej, orkar inte gå ut idag. Jag vill baka, men nej det är för oyttigt... Det ser ut som min dag kommer fortsätta såhär, sitta i soffan med datorn i knät, Ska i alla fall vara hemma själv med min lillebror ikväll. Tycker synd om mig eftersom han gör allt tvärt emot. Så sent som i morse spottande han mig i ansiktet... Men tycker även lite synd om honom eftersom jag inte är den roligaste just nu, mitt tålamord tar slut innan han ens öppnat munnen. Aja det blir nog bra ändå.

Av Nathalie - 19 januari 2013 12:02


att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna.
att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst, eller att vilja mest.
att vara stark är inte att lyfta tyngst, att alltid komma längst, eller att alltid lyckas.
att vara stark är att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder och acceptera det,
falla till botten, slå så hårt men alltid komma upp igen.
Av Nathalie - 19 januari 2013 00:20

Hej alla fin bloggläsare!   


Tänkte bara säga godnatt till er alla! Jag ska inte sova riktigt än men det här blir nog mitt sista inlägg för idag! Eller aa, klockan är ju över 00:00 så detta är egentligen mitt första inlägg för idag. Hoppas ni alla haft en bra fredag, äntligen helg eller vad säger ni?   




Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards