nessiee

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Nathalie - 1 januari 2013 23:50

Till alla er godisråttor där ute som vill bli lite nyttigare nu 2013 eller kanske gå ner i vikt. Här är några enkla tips för att dämpa,


Sötsug:

 

1. Tugga tuggummi (helst starkt), vilket gör att sötsuget försvinner 


2. Är fulkornsbröd istället för vitt, ju mindre socker du stoppar i dig ju midre socker behöver du tillslut


3. Borsta tänderna, man vill ju inte försöra smaken efteråt med en massa söta saker


4. Drick te med honung i, honungen är söt vilket gör att man inte har samma behov efteråt


Hunger:

 


1. Ät fiberrik man och tugga maten ordentligt, vilket gör att man inte blir hungrig lika fort


2. Ta lite citron, det gör att magsäcken drar ihop sig pga det syrliga


3. Borsta tänderna, vilket gör att man inte vill äta eftersom man inte vill förstöra tandkrämssmaken


4. Dick mycket vatten och te, man lurar magen fast hungern dämpas bara för stunden


Puss o kram   


Av Nathalie - 1 januari 2013 23:27

Godkväll alla fina!

Jag är sjuk i huvudet på riktigt asså... Klockan är halv tolv och jag har på hög musik i mitt rum och går runt och städar,   lite svårt att sova idag igen (ovanligt). Just nu väntar jag på att Grey's anatomy ska ladda klart så jag kan se! Jag håller på att ladda ner hela säsong 4   Har sett 1, 2 & 3:an och jag är helt fast. Den är ju så fruktansvärt bra   Den har laddats klart om en timme så tills dess ska jag kanske ta och dammsuga rummet också   




Älskar verkligen denna serien, den är spännande, romantisk, utspelar sig på ett sjukhus mestadels av tiden, och man både skrattar och gråter   


Peace  

Av Nathalie - 1 januari 2013 20:33

Har nyss varit med en kompis på bio och sett berättelsen om Pi! Den handlade om en 16 årig pojke som kämpar för att överleva efter ett skeppsbrott. När han äntligen placerats i en livbåt märker han att han inte är ensam!
Det var en väldigt fin och vacker film med ett bra budskap som jag verkligen kan rekommendera <3

Av Nathalie - 1 januari 2013 10:58

Godmorgon alla finisar!! Hoppas verkligen ni hade det jättebra igår :) jag var med en kompis och hade det jättemysigt, åt oxfilé och till efterrätt cheesecaka <3
Glöm inte av hur fina ni är, detta ska bli ett kanon år

Av Nathalie - 1 januari 2013 01:59

Varför nu, varför idag?? Ångest försvinn!!!!!!!!!!! Nyårsafton och jag ska sova, haha lycka till... Hoppas ni har haft en jätterolig/mysig dag, och en bra början på 2013. Jag har också haft det bra, men ännu bättre hade det kunnat vara om jag bara för en dag kunde må lite bra. En direkt bra start för min del på det nya året blev det dock inte, men jag ska ta tag i mitt liv, detta året ska bli bra <3 Hoppas det kommer bli ett kanon år för er med

Puss

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards