nessiee

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Nathalie - 7 januari 2013 21:14

Av Nathalie - 7 januari 2013 13:32

Vet inte riktigt vart jag ska börja, är bara väldigt arg just nu! Första dagen i skolan och vi ska få våra praktikplatser eftersom praktiken börjar redan på onsdag, vad händer.. Jo alla får eller har en praktikplats utom jag för hon kunde inte hitta någon till mig just nu. Tackar, min vanliga tur... Vem som helst hade tyckt det var jätteskönt att få vara ledig onsdag och torsdag men jag tycker inte det för jag ska få en fucking extra uppgift, det är väl inte mitt fel att hon inte kunde fixa en praktikplats åt mig... Hade om jag ska vara ärlig hellre haft en praktikplats just nu, jag missar ju fan timmar.... ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ SÅÅ ARGGG 


Hej Nathalie och välkommen tillbaka till skolan... In my as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                                                          

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards