nessiee

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Nathalie - 4 januari 2013 22:46

När man träffar någon som sådär i farten frågar hur man mår, säger man nästan alltid bra eller i alla fall okej. Man vill kanske inte inleda ett konversation, inte vara till besvär eller helt enkelt inte öppna sig så mycket. Alla har någonting man går och bär på och man mår helt enkelt inte alltid så bra. Men man säger att man mår bra, för man ska helt enkelt inte må dåligt. Alltid ett leende på läpparna, vara glad och lycklig. Önskar ibland jag hade stake nog att ibland säga att "nä det är faktiskt inte så bra" eller att i alla fall vara ärlig när någon frågar


Folk mår dåligt men kom ihåg att det alltid blir bättre till slut, och blir det inte bättre så är det inte slutet!!!!

Av Nathalie - 4 januari 2013 22:39

Själen är så trött, allt i kroppen känns utnött

Det känns som om tårar vill komma ut

Bara de att tårarna tagit slut

 

Fyll på mitt förråd och låt dem rinna

Efter gråt brukar jag ro infinna

Om än bara dem kommer och sedan går

Jag ändå för en stund lite bättre mår

 

Så kom tårar och på min kind strila

Så själen får sin vila

Och kroppen får sitt

Och allt det svarta för en stund blir vitt

  

 

Av Nathalie - 4 januari 2013 17:19

Hej alla fina bloggläsare! 

Hann inte skriva något inlägg igår eftersom jag var med en kompis, men ändå så hade jag över 20 besökare, tack snälla ni <3

Äntligen är det fredag nu i alla fall och snart dags för fredagsmys. Ikväll ska jag äta revben och kyckling, kan det bli mumsigare??   Det som är lite tråktigt med denna dag är att det är sista dagen på lovet. PÅ måndag börjar skolan igen.. USCH FY BLÄÄÄ!!!! Orkar inte med den skiten. 


Det är ändå rätt konstigt när man har lov, det är jättehärligt, bra och allting men man uppskattar inte helgen lika mycket eftersom det är "helg" hela veckan då! Ska nog ta och kolla på ett avsnitt av Greys anatomy innan maten är klart. Har bara tre avsnitt kvar av hela säsong 4 nu   Jag har förberett!! Asså med nästa säsong, jag har laddat ner 5:an också så jag har mycket film. Jag har gjort cheesecake också så det blir extra mys ikväll  



 



Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards