nessiee

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Nathalie - 22 januari 2013 21:39


Tankarna bara snurrar runt i huvudet som en tornado. Min kropp är trött och vill bara vila, mitt huvud är fyllt av negativa tankar, min hjärna säger att jag inte är bra nog och mitt hjärta säger, fortsätt kämpa, det är snart över! Hjärtat har dock inte lika mycket att säga till om längre, och speciellt inte när alla tankar tar över mig som en stark vind mot ett litet träd. Tänk om någonting kunde va, i närheten av bra.

 

Jag är trött, ska nog sova. Nej, jag är rastlös, kanske ska ta mig en härlig springtur. Jag är hungrig men nej, jag är mätt. Jag vill gråta men ändå skratta. Jag vill skrika högt, men inte så högt att någon hör. Jag vill vara coolast på skolan, men jag vill inte att någon ser mig. Jag är bra som jag är, eller är jag verkligen det?  

Av Nathalie - 22 januari 2013 20:42


Hej alla fina läsare <3


Jag har ju inte bloggat på hela dagen.. Jag har haft lite mycket att göra. Jag har bland annat gjort, ingenting! Aa väldigt ansträngande måste jag säga! Idag var klassen på studieväglednings centrum på burgården. Jag måste säga att det var skoj faktisk och jag fick på något konstigt sätt lite ny energi, ny styrka till att gå vidare! Ett steg till framåt


Ett steg framåt är bättre än ett bakåt, så det kändes faktiskt rätt bra <3


Hoppas ni också haft en bra dag

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards