nessiee

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Nathalie - 27 januari 2013 21:15

Ligger just nu i Jespers sköna säng med en kopp te och kollar på the Roommate!!:) en sjukt bra film som jag rekommenderar starkt. Har precis bokat tåg fram och tillbaka från Sthlm!:) så sjukt taggade är vi, dock ett litet tag kvar.

Godnatt på er alla fina!!<3

Av Nathalie - 27 januari 2013 17:15

Sitter i bilen påväg till Alingsås får jag ska vara med Jesper och spendera natten<3 är sjukt trött.. Orkar knappt hålla uppe ögonen! Har verken ätit eller duckit så mycket idag, så det kanske är mat jag behöver får att piggna till lite!

Ikväll ska vi bara slappa och ha roligt. Vi ska boka tåget till Sthlm idag eftersom vi ska på Justin Bieber konserten i Sthlm i april <3 sedan får vi se vad det blir, en kopp te och en film kan jag tro!

Nu är vi snart framme så ha en bra kväll alla!!:)

Av Nathalie - 27 januari 2013 10:45

Denna helgen hittills har det varit fullt upp! Igår var jag med min familj och morfar och curlade! Det var helt okej faktiskt, sedan åt vi middag hemma hos morfar! När vi kom hem senare på kvällen så kom Jesper till oss och vi kollade på en film!

Nu ska jag snart iväg och jobba några timmar och sedan ska jag åka hem till Jesper och sova över! En hel helg med honom då med andra ord :) jag vet inte når kag gjorde såhär mycket på en helg sist. Men det är verkligen roligt!! Speciellt eftersom jag spenderar den med dig också Jesper <3

Det kanske inte kommer bli så mycket bloggning för min del idag men jag lovar att ta igen det! Puss på er!

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards