nessiee

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Nathalie - 21 januari 2013 16:53

Av Nathalie - 21 januari 2013 16:41

Av Nathalie - 21 januari 2013 16:22

Jag hatar skolan, har ingen lust alls att gå dit! Det ända som gör att jag faktiskt går är att jag har så fruktansvärt höga krav på mig själv så jag får inte missa något... Då hamnar jag ju efter. Vill boka en resa, bara en vecka, kanske på Mallorca eller på Kreta. Jag och min kompis hade tänk att vi skulle åka till sommaren, så jag frågade henne idag om vi inte kunde boka om ett tag, det är så himla skönt att ha något att se fram emot. Även fast man har riktiga skit dagar ibland så kan man alltid säga till sig att kämpa lite till! Snart får jag en belöning, om ni fattar hur jag menar 


"Jag vill inte åka med dig om du inte mår bra, tänk på mig, jag vill ju inte åka med ett psykfall"


Tack så jävla mycket! Det fick jag rakt i ansiktet för att jag föreslog att vi kunde boka snart... Semester en vecka, sol, komma bort, ta hand om sig själv, värme, sköna bad, god mat och mycket mer! Det är ju precis det man behöver när livet driver en till vansinne, i alla fall jag!

Tack snälla Jesper som i alla fall gav mig lite uppmuntrande ord   


Tänkte att jag skulle skita i att gå till skolan imorgon, orkar inte, vill inte och jag mår bara dåligt av att sitta där och ta emot all skit... Men nä då, vad fick jag för det... Det är ju svenska redovisning imorgon, jag ska alltså stå inför hela klassen och hålla ett tal, nog bäst jag pluggar lite


Jag vill gå i ide, försvinna från verkligenheten ett tag!!!!!!!!

Av Nathalie - 21 januari 2013 01:21

Funderar på om man kanske ska ta och försöka sova lite grann! Vet inte vad det är med mig nu för tiden men jag har så svårt att komma till ro! När jag väl sover så sover jag oftast, men att somna...

Ligger i min säng med datorn på magen och spelar bubble shooter. Ett ganska bra spel och man vill att tiden ska gåfortare. Ska i alla fall snart försöka sova



Vet inte riktigt vart jag ska sikta någonstans... Tror jag kommer förlora


Godnatt på er alla sötisar <3

Presentation


Ni har just klickat in er på Nathalies blogg! Hoppas ni stannar och är med mig

Kram :)

Kontakt

Nathalie_Skoog@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Fina människor där ute. Tar ni hand om er själv?
 Ja absolut
 Jag mår bra i alla fall
 Nja, inte så duktig på det
 Tar hellre hand om andra
 Nej det gör jag inte
 Jag är inte värd det..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards